söndag, maj 27, 2007

Utmanad

Japp jag blev utmanad av Petra för typ längesen men har inte hunnit med eftersom jag var i USA åså, så här kommer den!

Tre saker jag inte förstår:
Hur man kan döda/plåga en annan levande varelse, varför det är så många som skiljer sig, varför gräset alltid är grönare på den andra sidan.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Diadem, Deodorant, Pennor...bland annat.

Tre saker jag gör just nu:
Skriver här, chattar, lyssnar på musik.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Gifta mig, resa jorden runt, hitta ett roligt jobb.

Tre saker jag kan göra:
Vara en bra vän, scraapbooka, laga mat.

Tre saker jag inte kan:
Spela piano, prata tyska, måla av saker.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Dig själv, musik och människorna som känner dig bäst.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela piano, prata franska, prata italienska.

Tre favoriträtter:
Thaimat, lasange och hasselbakspotatis med kött och rödvinssås.

2 kommentarer:

niffin sa...

Jadu, knepigt det där med det grönare gräset. :\
(Vet du om att du är utmanad här också: http://enmenettlejon.blogspot.com/2007/05/en-lng-lista.html )

Anonym sa...

mm knepigt var ordet
aa hade koll på de ska ta tag i de puss