söndag, maj 27, 2007

Jag vill se era msn bilder!

Jag kom nyss på en utmaning, visa upp era msn bilder! Alltså dem olika bilderna som ni laddat in som ni byter mellan, inte typ dem som redan fanns.
Här kommer mina (i alla fall på denna datan) -


Jag och Thea i köket i mitt hem i USA.


Framsidan på en amerikansk tidning.


Gossip Girl böcker.


Jul singel från morrongänget.

Carita och jag på min födelsedagsfest.

Bebis gran i sälen.

Min tårta.

Vacker vinter.

Jag och Krale på Gigs 17års partaj.

Jag på min 15 års fest.

Vacker drink.


Farfars 90års middag.


Denna bild går under epitetet "Den var så här liiiten bilden".


Patricia och Ed.

Nu är utmanar jag Niffs, ThinadenFhina ,Petra och Stooki.

4 kommentarer:

Thina sa...

Haha fy fan vilken gullig hänvisning till mig! Nu blev jag skitglad! :D:D <3

Anonym sa...

Haha de e ju sant ;)
Bra att du blev glad!
/sparks

niffin sa...

Vilken kul utmaning!! :P
Lavv dhä pics!

Anonym sa...

Kul utmaning, den kommer upp så fort som möjligt.;) underbara bilder btw.:D