torsdag, maj 24, 2007

I never thought that I would need another

Hellu! Jag e lite dålig på att blogga jag vet, men det tar jag igen nu, för nu ska jag skriva ett långt inlägg! Hehe.
Bublé gossen har släppt ett nytt album som ja försöker tanka ner med mitt för tillfället extremt sega nedtankningsprogram, det heter "Call me irresponsible" men borde heta "Call me irresistible" det hade låtit roligare.
Idag har jag inte gjort så mycket, drömt en underlig dröm och haft massa sötsug, så jag har ätit lite mjuk pepparkaka, mörk choklad, för mycket pepparkakor (men det blir man väl snäll av?) och när jag åt dem blev jag sugen på apelsinjuice men det hade vi inte, men vi hade annanas jucie och den var dessutom oöppnade vilket är ett stort plus för då är den svag och god, det som e längst ner e inte så gott.
Men jag har promenerat två dagar i rad och ska försöka promenera idag också, så jag klarar mig nog.
Igår promenererade jag med Jennifer, vi gick till el ljus spåret och gick den rundan och sen gick vi till Fiskarns för att känna på vatten tempraturen och på vägen dit träffade vi på min pappa och ett gäng av hans arbetskompisar vid SAIK stugan. De hade tävlat i orientering, det laget som kom i mål i mitten vann - pappas lag vann, min pappa e fan med bra på allt t.o.m att komma i mitten.
Vattnet var i alla fall inte speciellt varmt men det var mysigt att sitta där.
Igår var det LOST och jag åt typ en fudge bit och nåra lyx choklad bitar, det var nog inte så mycket kalorier hoppas jag.
Dagen innan promenerade jag och pappa vid bertilssons stuga, på kvällen hade jag ångest och mådde dåligt då åt jag två rostade mackor och mörkchoklad&bärmojjs, inte bra. Inte de rostade mackorna iaf.
Dagen innan det var det måndag, det är för länge sen för att jag ska minnas, hehehe. Söndag däremot minns jag faktiskt, Carita hämtade upp mig och vi åkte hem till henne för att promenera, så först gick vi upp och kollade på hennes trevliga lägenhet, sen gick vi till slottsskogen och promenerade, åt glass (chokomarsipan är så gott!) och kollade på pingvinerna i deras nya damm. Sen gick vi hem till henne igen och drack te, gott. Sen körde hon hem mig.

Ne nu ska jag kila, KRAM på er!

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilket märke är det på Chokomarsipanglassen? *extremt nyfiken nu* :P~~

Anonym sa...

jadu bra fråga hehe, ingen aning! Haha vissa glasssorter finns ju hos flera märken