lördag, maj 19, 2007

Hemma igen

Japp, kom tbx i måndags men har inte orkat skriva så mycket, och nu tänker jag bara berätta om vad jag gjort idag, resten tar vi en annan dag.
Eftersom det är klämdag idag var C typ den enda som jobbade där hon sitter så hon ringde mig 2 gånger, hon hade väl inget att göra haha, första gången vid halv 12 och andra gången vid 3 typ. Så förutom att prata med henne i sammanlagt över 2 timmar så har jag även varit en snabbis i stan för att leta scraapbook på Lagerhaus som brukar ha bäst priser på det, ville ha en blå eller röd pga. den amerikanska flaggan och dem hade en mörkblå, perfekt! Bara 169kr!
Sen gick jag till Wettergrens och bytte min läslustan bok.
Sen tog vi en sväng om Systemet och ICA.
Sen har jag även packat upp, så nu är vardagrummets golvet rent, men en storrensning av garderoberna behövs dock! Dags att inse att man aldrig kommer använda dem där plaggen som man aldrig använt, och att storleken som man hade när man gick i 7:an kanske inte längre passar fast man ääälskar den tröjan och dem jeansen.
Jaja sen har jag även Sett "The Queen" som var en besvikelse, rörig men ändå enformg och tråkig. Käkade även Tacos, gott! Och såg ett roligt humorprogram på SVT. Pratat med kusinen har jag också hunnit, har ju varit riktigt effektiv haha! Imånn kommer kusin, bror + tjej och farfar hit för middag, och min favoritsås (rödvinssås alá allt om mat) står på menyn.
Sen ska jag försöka träffa C i helgen också.
Sen är det Back to School på Måndag, usch.
Ne nu ska jag försöka sova trots jetlag.
Kram på er!

3 kommentarer:

niffin sa...

Du verkar ha funnit dig till rätta hemma fort - va' bra! :)
(Vilken bok valde du nu? Så jag kan ändra i BS-bloggen.)

Aradil sa...

Välkommen hem!
Det verkar som om du har fullt upp :)

Anonym sa...

"callgirl på manhattan"

tack japp de har ja!