onsdag, december 20, 2006

This is all I say

Varför blir de bara mer och mer att städa ju mer man städer...när man städar kommer man på mer och mer grejjor man måste göra och det är helt omöjligt att göra en tidsuppskattning. Men men när man väl kommer igång och lyssnar på lite skön musik är det helt okej, nästan lite kul ibland.
Men jag vettesjutton hur jag ska hinna klart fast ja städade förra veckan och hela denna veckan... :( Man vill ju gärna hinna njuta lite av december och julväntan åxå, varför ska tiden gå så fort? Känns som en misslyckad december och julnedräkning men men, det e väl kanske mer så det känns än har varit.
Nu måste jag iaf. se till att bli klar me artiklarna till DaysMagazine :)
Sen får jag försöka prioritera om städningen lite, kanske inte behöver ha sorterat exakt varje bokhylla till jul ;) Men jag gillar och avsluta saker när jag börjat dem, har svårt för att vara nöjd, men ibland ska man inte vara så jäkla ambitiös, jag vet.
Är iaf. inte jätte mycket kvar nu. Det löser sig nog.
Imorgon blir det att besöka skolan med Gigs :)
Och på fredag blir det att köpa alla de sista julklapparna, vilket är rätt många haha.
På lördag blire uppesittarkväll :)
Och sen e de julafton.
Jaja, nu ska jag koncentrera mig på artiklarna och sedan städa vidare.
Puss

Inga kommentarer: