söndag, december 24, 2006

Jul =)

Ingen vinst i bingolotto men det var kul ändå =) Vi spelade hos farfarm käkade lite kallskuret och bröd. Nu är jag i princip klar med allt, och det är julafton "idag" så inte hinner man njuta och länta så mycket, hade hellre sett att julafton var nästa helg, men men. Ska bli kul ändå och det lär kännas annorlunda senare "idag", sen har man ju mellandagarna till att njuta ;)
Om det nu blir nån snö i år /nästa år så undrar jag om man kommer få julknäsla igen då, för snön hör mycket ihop med julkänslan för mig, speciellt den första snön. Vi har ju iof. haft lite sket snö i okt/nov men de räknas typ inte.
Nu ska jag tända lite ljus, lyssna på lite julmusik, kura ihop i soffan och mysa för att sen sova.
Imorgon ska dusch och bak hinnas med innan gästerna kommer.

Kram på er och GOD JUL!

4 kommentarer:

Aradil sa...

Mellandagarna uppskattar jag mer och mer. Då kan man verkligen ta det lugnt:)

GOD JUL till dig med Sparks.
Kramar

niffin sa...

Många *kramar* & God Jul!! :) Ha det super!

Anonym sa...

God jul gumman!!

Anonym sa...

god jul på er=)