lördag, december 30, 2006

Sparkling's lördag

Idag gick jag väl inte upp jätte tidigt direkt men jag har ändp hunnit med en del.
Jag har nämligen börjat sortera upp mina videoband, kollat vad de e på dem, mörkt dem osv. Ska sortera och göra "fint" i videohyllmojjsen.
Har fortfarande en del band kvar, de blir att sortera dem lite senare.
Verkar dock som min robbie konsert inte funkar, nått fel på bandet :(
Men får spara de och testa på nån annan video.
Imorgon går ju en ny robbie konsert, självklart ska denna spelas in.
Ska även kolla på en av filmerna vi hyrde i torsdags, vinnare och förlorare hette den typ. Svensk i alla fall.
Har även hunnit med att äta middag och kolla på brittisk deckare idag, samt umgås med J och E en stund. Och smida planer för nyår, hihi.

Imånn återkommer jag med en nyårskrönika! Hihi.

3 kommentarer:

Aradil sa...

Tittade du också på Lynley?
I love brittiska deckare!

Anonym sa...

hihi aa =) dom e grymma!
en av de få saker som ja å pappa båda gillar

niffin sa...

Såg halva Lynley igår, har halva kvar idag. Så bra!
Ser fram emot din nyårskrönika! :P