tisdag, december 19, 2006

Macka, prat och fotografering

Hallo =) Var väldigt trött och seg imorse men lyckades iaf. ta meg in till stan för att träffa min bästis L. Vi bestämde oss för att gå till det gamla vanliga cafét, inget fel med det dock =) Jag som var rätt hungrig köpte en macka medans L gottade sig med kärleksmums, hihi. Mycket prat blev det om allt mellan himmel och jord och på vägen till hennes buss och min skjuts blev vi tillfrågade om vi ville bli fotograferad sittandes på en bänk med en julig, snöig bakgrund, självklart tvingade ja L som var lite motvillig haha. Foto blev fint, förutom att jag skulle behållt mössan på för någon vidare frisyr hade jag inte haha.
Man fick iaf. fotot utskrivet i en liten maskin, gratis var det =)
Så nu har vi varsitt juligt foto på oss tesammans =)
Kul kul =)

Kvällen har spenderats med tv, lasange och lite här vid den kära datorn.
Imorgon blir det städning, "gran klädning", ev. en sväng ner till centrum för lite julshopping.

Puss på er!

3 kommentarer:

niffin sa...

Vilken mysig dag! :P
(Vad är kärleksmums?)

Anonym sa...

hihi aa =)
har du aldrig ätit de? de kanske heter nått annat i andra delar av landet. det e en slags chokladkaka som man skär i fyrkanter, fluffig och god å med kokos på, kan nog heta snoddas åxå

niffin sa...

Jomenvisst, nu vet jag! Kärleksmums var ett bra namn. ;)