torsdag, september 21, 2006

Utmanad

Blev utmanad av Niffin.

Vad heter du? Sparkling såklart ;)
Vart bor du? Nu: Göteborg För en vecka sen: Flowood, mississppi, USA
När är du född? De du ;)
Beskriv din stil med 3 ord? Mixad, avslappnad, färgglad
Vad innebär mode för dig? En industri, något som styr vad som säljs i affärerna
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? Belks, GAP, Gina T, style, peppers, kappahl
Vilken är din favoritdesigner? Ingen.......
Hur mycket shoppar du för i månaden? Varierar från månad till månad, nån gång kanske 0kr och nån gång kanske 1000+.
Dyraste plagget respektive billigaste? Svårt! Billigaste e kanske ett linne för runt 20kr, dyraste är kanske min balklänning för 1200kr.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? MER!
Brukar du tröstshoppa? Det har nog hänt.
Högklackat eller lågklackat? Högklackat, jag skiter i hur ont det gör jag kan ej måtstå!
Vilket blir ditt nästa köp? Höstjacka, koftor, brett skärp, en tjockare kavaj, höstskor.
Favoritblogg? Läser inte så många har ingen speciell favorit, läste fredrik virtanens väldigt mkt ett tag men tröttande väl eller nått.
Vilka är dina stilikoner? Ingen speciell faktiskt.
När upptäckte du ditt intresse för mode? Har väl pendlat hur stort de varit genom åren men de har nog växt när jag blivit äldre.
Vad vill du jobba med i framtiden? Människor, sociologi, psykologi....samhället.

Nu utmanar jag Maria.

2 kommentarer:

Maria sa...

de var kul o läsa :)
jag har redan gjort den här listan tihi

Sparkling sa...

:) aha sorry