lördag, september 16, 2006

Roliga minnen från USA

Konversation mellan mig och kille i min biologi klass när han insåg att jag var utbytesstudent -
Killen: Where do you live? (lr nått liknande)
Jag: I live with a hostfamily
Kille: (ser helt förvirrad ut) WHAT? Who's the hoe?
Jag: (skrattandes) a HOST family

Händelse i bilen på väg hem från restaurang sista kvällen i usa -
Ed (värdpappa) frågar mig om jag sett resarvatet, patricia (värdmamma) säger ja hon åkte till och från skolan den vägen när hon både hos Barcellona's, Ed tycker att vi kan åka den vägen i alla fall, sagt och gjort. Plötsligt får Patricia och Ed ett skrattanfall, Ahsley (värdsyster) tror de var nått de sa om henne och blir väldigt frustrerad tillslut lyckas de berätta vad det är utan att skratta för mycket så man kan höra vad de säger, när man kommer från detta hållet åker man ju på den vägen som är lägre än den andra som e som en bro så man ser inte ens resarvatet när man kommer från de hållet, dags att komma på det då haha, de skrattade vi länge åt.

4 kommentarer:

niffin sa...

Jår bäck!! :D

Anonym sa...

när kommer du hem då? du ska till klubb passion ha? skulle vara kul om du gick :P va killen snygg dah? har du visat några filmer ;) haha, snälla säg att du inte har gjort det ;) haha. du värkar ha fult upp hela tiden, och har kul :P vi saknar dig här i sverige, man börjar mära det nu att du inte är är, man har fattat det:P jag har det bra i skolan, gillar inte sk fröken, men men, älskar du, få ha det så bra, och hälsa alla ;P puss och kram skumm-bannan!*

Sparkling sa...

jä aj äm :D

ellie: e hemma som du nu vet för ja mejlade dej :P
ska absolute me trodde de redan varit trodde de var den 2a sep!
haha ne men rolig :P
haha ne de funkar inte på deras dvder o datan va inte tillräckligt bra. kraaam

niffin sa...

Jag har utmanat dig på min blogg! :D Tjeck it aot!