fredag, september 08, 2006

Snabbt inlagg

Hej :)
Ska bara skriva kort for ja moste snart hoppa in i duschen och sen sova for ja moste go upp vid 7 imonn for vi ska oka till tupelo och kolla po elvis fodelsehem och sen oka till memphis och kolla po graceland :) Just nu e ja i west point dar min vardfamilj har ett semesterstalle. Och en barbardata. Igor var min sista riktiga skoldag, de var tufft att saga hejdo till min franska larare, grat haha. Men ska holla kontakten med henne :) Har samlat po mig massa mejl adresser so att ja kan holla kontakten. Igor kvall var ja helt slut! Ja sov typ 2 timmar i soffan med ljuset tant och tvn po. Jag minns att ashley och patricia vantade po att project runway skulle borja men ja minns inte att de brojade, sen minns ja att ja vaknade en gong av att ashley och patricia sa "no luke" och att luke var nara mej haha, annars brukar ja slumra och vakna ibland men igor so sov ja verkligen. Sen gick ja upp och la mig och somna om med en gong. Idag sov ja te 12 och sen har ja halvsovit po soffan hela dagen haha.
Trotter e vad jag ar :)
Nu ska ja duscha kramar po er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Vad coolt att åka och kolla på Graceland! Det skulle jag med vilja göra! Du kommer nog få skoj!! Kram på dig!