söndag, september 03, 2006

Jag skall oka hem

Jag har bestamt mej for att oka hem. Jag har flyttat till en ny underbar familj men ja saknar mina foraldrar och min frihet dar hemma med bussar osv. for mkt. Detta ar inte for alla och jag ar en av dom som de inte e for. Tyvarr men ja ongrar ando inte att ja okte hit for har lart mej mkt, och kmr uppskatta allt dar hemma so oerhort mkt mer. Har flyttat till en ny underbar familj i ett underbar hus och de vill forsoka hinna med att gora so mkt med mej som mojligt innan ja oker hem om ca 2veckor. Har redan varit po tvo fotbollsmacther en po college nivo och en po high school nivo. Idag var vi po ett brollop so nu har man varit po ett amerikanskt brollop ockso haha. Imann ska vi till kyrkan och aven ha non slags middag med grannarna.
Jag ska nog testa swimingpoolen och sola lite ockso.
Ska snart oka och kopa lite bocker tror jag.
Hur ja nu ska fo hem allt, pappa du for nog komma hit och packa haha.
For nar ja skulle packa for att flytta till den nya familjen fick ja lagga saker i plastposar haha, och jag har ansolange mindre saker an nar ja kom hit. men ska nog kopa lite grejjor men tror ja har en plan for hur ja ska lyckas, tror ja ska lagga klader i den vaskan som ja har "grejjor" i just nu for de blir nog lattare att packa do for vaskorna e lite olika.
Och so kmr ja ha ordentligt med tid.
Kram po er och oroa er inte om mej I'm doing fine, see y'all soon!

3 kommentarer:

niffin sa...

Å, vad bra att du kunde posta!!
Ha det bra nu!!Kramar!!

Anonym sa...

Förstår att du fått hemlängtan, det hade jag med. Synd att du inte klarar av att stanna längre, men du har ändå fått uppleva så mycket. Och det ska bli kul att få hem dig igen så vi kan prata hihi!! Puss på dig gumman!!

Sparkling sa...

Men ja har ando hunnit uppleva mkt och lart mig mkt :) detta oret som kmr blir nog lite mysko kan inte go i skolan oso men do for man ju tid for allt man annars inte hinner med hihi :) Och kanske kan tjana lite pengar lr nott.
Ser fram emot att prata me dig med :)

ja visst var det sjalsfagel :)