lördag, augusti 26, 2006

Peprally

Ja vad ar do ett peprally. Jo de e natt man har under skoltid i gympasalen, hela skolan samlas och de e valdigt hogljutt. Dansteamet dansar, cheerleadern upptrader, bandet spelar och laget hoppar runt. Alla skriker, kastar glitter, konfetti, serpetiner, har klasstrojan lr trojor de skrivit pa, flaggor osv. Dagens tema var hillbilly so en del var utkladda. Det kandes som antingen var man jatteaktiv och skrek och hade grejer och klader och so lr so satt man langst upp och hade trokigt typ haha. Jag hade min klasstroja och tog massa bilder och var allmant facinerad. Haha.
Klasstrojan e alltso om man e freshman,sophmore,junoir lr senior. Jag e junior so de stor 2008 po mej vilket e graduation or alltso "class of 2008" :)
Jag kanske ska byta skola for de har inte hittat nan familj e mitt skolomrode so i sona fall blire madison central istallet for dar finns de en familj som kan ha mej.
So vi for se hur allt loser sej och blir.
Puss po er hoppas ni ej har glomt mej! hihi...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hoppas det är en bättre skola då ifall du blir tvungen att byta! En där man inte behöver stressa så mellan lektionerna och kanske får gå och pinka om man behöver utan att sänka sina betyg.. =) Det verkar ju kul med peprally! Kram kram

Anonym sa...

Hihi!! Det låter skojigt! Hoppas att du kan få någon bra familjs snart då. Man vill ju inte rota sig för mycket i en skola om man sen måste byta. Kram på dig!

Anonym sa...

kart vi inte glömmmer dig tjejn!! va inte orolig för de du! Pussar

Sparkling sa...

Haha tror faktiskt de har lite langre raster pa den skolan och so borjar de 25min senare hellelulijah haha. Kmr fo 4nya syskon i den nya familjen so nu for du nora att mata dej med haha, ne skojjar bara
kram po dej!

malin: rotat mej har ja redan gjort haha men de loser sej nog. kram

Linn: tack for det :)kram