måndag, augusti 07, 2006

Fest,kaos,tårar

Ja så kan nog de två senaste dagarna beskrivas....
Igår var det fest, så mkt av dagen kretsade runt den...L kom hit vid 5 och hjälpte till lite..gästerna kom vid 6, de va de flesta av mina närmaste vänner K,J,S,J och E, åså L då såklart.
Vi började me att kolla på 2 musikvideor och sen var det dags för mat, grillspett, bakpotatis, sallad och grillade citroner. Mums!
Efter det såg vi på filmer från tidigare fester och examen.
Vi försökte poppa popcorn till filmvisningen men ja dom blev svarta haha.... =)
Efter film blev det frågesport med vinster till alla haha. J var den som vann ett paket först, känner hon mej bäst då? Eller var det bara tur...hihi!
Efter det blev det några tal och sedan massa glass, prat, skratt, morötter med chokladsås och musik! =) Det blev också skrivande i min lilla hälsningsbok! Ska bli kul å spännande att läsa!
Blev också en hel del promenerade ute och lite hängande ute på olika ställen. Vill inte skriva allt som hände här men ja de va galet, det var skitkul och det var en sistakväll med vännerna att minnas under hela året!!
Jag och L somnade väl vid 3 och då var ja trött!
Imorse gick vi upp vid 11 och började packa vid 12....det var varmt! Kunde det inte regnat lr nått...jag ville bara åka och bada liksom. Efter att ha packat alla kläder var jag förhoppningsfull till plats,vikt och tid..haha så fel jag hade! Tog iaf. en paus och körde L till centralen, åkte och köpte godis och thai mat. Åkte hem och käkade och sedan var det dags att packa! Blev typ nyss klar, de va hemskt, tillslut brast det bara för mej men det är bra att gråta och få ut allt.
Kommer kanske ha övervikt, speciellt i handbagaget. Har tappat bort lite grejjer i röran, och pappa får frakta över lite grejjer senare.
Imånn får ja spendera en del tid på förmiddagen med att fixa och packa om lite (pappa har redan packat om en massa).
Packa för ett år är bland det värsta jag gjort.
I bilen ska jag prata i telefon, smsa, fixa med låtlistor till cd-skivor, sätt in foton i album + skriva bildtexter...och sova haha.
På hotellet ska jag göra klädbudget och avsluta förra årets.
Har svinont i rygg och nacke från alla packning. Har nog bränt en hel del kalorier, hihi.
Kramar på er! Nästa gång vi hörs är imånn förmiddag kanske, kanske på hotellet, kanske på nån flygplats, antagligen blir det när ja väl e framme hos välkomstfamiljen.
Ha de bäst nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det allra bäst du!! Kommer att tänka hela tisdagen när jag ser mot himlen västerut: "där nånstans flyger Antonia" ;)
Time to spread your wings, dahlin'!

Anonym sa...

det kommer nog ta ett tag att inse att det inte finns nogon Antonia Andresson i timerslätt eller över huvud taget i sverige eller europa. :( allting värkar bara flyta på som det brukar/ innan och det kanske kommer upp en komentar då och då att du inte är här med oss, och då då värkar man inte riktigt fatta det, iser det. Att man kanse borde gå och värkligen kolla upp att berättaren värkligen har rätt. MEn ädå så hoppas jag att du får det toppen bra och när du kommer hem att du värkligen har en såndär rund amerikask rolig engelska :P att du värklgen sryter om sverige nu och att du känner dig hemma. pussar!*

Maria sa...

Kommer sakna dig.. hoppas du får det alldeles underbart nu och ett år att minnas :)
Ta hand om dig och ha massvis med skoj!

Sparkling sa...

tack for inlaggen alla tre kmr sakna er massor hoppas du hade det bra pa gotland maria
kraam