fredag, augusti 04, 2006

Massa förbredelser

Hallo :)
Nu var det några dagar sen jag skrev har inte riktig orkat.
I tisdags så redigerade jag filmer med C, det gick bra och jag lärde mej en massa. Så det va riktigt roligt och vi fick tid för bullar, klippning och lite sånt också.
Var jobbigt och säga hejdå, började gråta för att de blev så utdraget. Typiskt mej, ja e så kass på att säga hejdå.
I onsdags var ja ute med bilen i ösregnet och köpte lite olika kameratillbeöhör och annat kraffs.
I torsdags spenderas dan med filmredigering och sen åkte jag till mamma för att gå på restaurang med mamma, brorsan F och morbror T. Fick sagt hejdå till kusin D också.
Maten var jättegod :) Vi var på ett ställe som hade typ japanskt och kinesiskt och thai och sånt.
Efter maten följde F med hem till mej och mamma och kollade på mina filmer, tyvärr e en av dom helt knäpp de blev nått knas med den vid bränningen. Ska göra en ny kopia och hoppad på att den blir bättre. Tyvärr vet vi inte än hur vi ska få bättre kvalité, just nu e dom ju brända för data så de blir kassare kvalité när man visar de på tv.
Sen kollade vi på the fast and the furious har sett den innna men den e bra och jag kom inte ihåg så mkt. De va jobbigt och konstigt att säga hejdå till F.
Jag pratade rätt länge med A i telefon på natten hihi. Och sen satte jag mig och letade upp bilder till framsidorna på mina brända cd-skivor :)
Imorse var ja trötter, har varit det hela dan typ. Först åkte jag och tog min sista vaccinationsspruta. Skönt att ha det gjort. Sen vidare till m&m för fika och hejdå.
Sen gick jag och pappa och kollade på tapeter, hittade en vi enades om.
Sen åkte vi vidare till min favorit restaurang bamboo och käkade en massa godmat.
På vägen dit och därifrån såg vi en stor yacht med helikopter på taket (3 våningar var båten!), de sa på nyheterna att de va en arabisk shejk (prins) som ägde den.
Sen när ja kom hem va ja skittrött och bara gick och la mig hihi.
Gick upp lagom till buskisen på 4an, slog in paket till den.
Nu ska jag fixa lite smått.

Kraam

Inga kommentarer: