tisdag, augusti 16, 2011

Funktionärsjobb och lite annat

Hej!
Nu lider sommaren mot sitt slut, snyft! Men jag och pappa kollar på solresor i vinter, någon vecka i januari förmodligen så det känns rätt okej ändå :) Har mycket att se framemot i höst men känner mig ändå inte klar med sommaren, har nog inte ens spenderat en lat på dag stranden liksom...vädret har ju varit lite sisådär. Hade verkligen behövt en semestervecka innan skolan drog igång, men man får göra det bästa av situationen :) Denna veckan tänkte jag ägna åt den projekt här hemma, skönt att kunna bocka av lite saker på listan innan det är dags för höst och flytt till Varberg igen. Skall också försöka träna, plugga körkortsteori och övningsköra. Har börjat lite smått med träningen och det känns gött! Har ju egentligen fått en hel del gjort i sommar men det känns liksom inte så.

Men jag har ju faktiskt.
- Jobbat på HBTQ-festivalen
- Jobbat på World Transplant Games
- Varit på Peace&Love
- Rensat garderoben
- Sorterat biler
- Rensat i hallen
- Rensat en del i mitt rum
- Jobbat på Gothia Cup
- Jobbat på Krokstrandsfestivalen
- Jobbat på Wayoutwest
- Kommit en lång väg mot körkortet
- Hjälpt kusinen att flytta
- Hittat min drömliggfåtölj begagnad
- Kommit igång lite smått med träningen
- Haft Jonna på besök
- Gjort en fotobok med första året i Varberg
- Njutit av ett antal fester/utgångar
- Varit på SPA

Ja...har ju faktiskt hunnit med en hel del! Och i denna vecka skall jag förhoppninsgvis hinna med lite till :) Och sen i helgen så skall jag ha fest med arabiskt tema, ska bli superskojj med en ordentlig hemmafest! Nästa vecka blir det att packa och flytta ner till Varberg, men helgen kommer förmodligen
spenderas i skärgården! Sedan kommer skolan braka igång med buller&bång, med nollning! Skojj! :)

I helen jobbade jag ju förresten på Wayoutwest, det var roligt men lite slitsamt, skönt att det bara var två dagar! Men säkert en bra erfarenhet. Igår var jag och fotade lilla Bea som fyllt 2. Hon ville inte sitta still men fick några fina bilder ändå. Hon är i en supergosig ålder nu, vill gärna leka och busa en massa och kan säga en hel del ord och korta meningar. Hon är även en bestämd ung dam :) I veckan blir det kanske ett besök hos min brorsdotter också, skall nämligen förhoppningsvis få låna en vattenpipa av brorsan till min arabiska fest!

Vi hörs snart, ta hand om er!

Inga kommentarer: