tisdag, augusti 30, 2011

Back to reality

Hej!
Nu är det tillbaks till verkligheten igen, med blandade känslor. Känns såklart lite tråkigt att sommaren är över, behöver mer värme och sol! Men ett spännande år är på gång :) Ser framförallt fram emot nollningen som är nästa vecka, vi har fullt upp med förbredelserna just nu. Detta är första natten i lägenheten, känns lite skumt, har ju bott här innan men nu har man varit borta i typ tre månader och inte hunnit "bo in mig" igen. Men snart är det fint och hemtrevligt igen! Upptäckte dock nu ikväll att jag inte packat ner trosor och underlakan, inte världens roligaste grejjer att glömma liksom. Får sova med kläderna inatt och sen får jag lösa det imån. Imorgon skall vi även välkomna ettorna, äta lunch med dem och leka lekar lite senare förmodligen :) På onsdag blir det fullt upp med biljettförsäljning, nollningsfix och ullared. Sedan drar plugget igång på torsdag. I helgen kommer jag åka hem för familjeutflykt och sedan födelsedagsfirande för en kompis. På söndag åker jag tillbaka till Varberg och då blir det nollningsmöte. Det börjar verkligen närma sig nu!
Nu skall jag skriva lite i min nya, fina kalender som jag köpte tidigare idag :)
Ha de göttans!

Inga kommentarer: