onsdag, augusti 31, 2011

Funderingar och tankar...

Hejsan!
Imorse var det något segt att kliva upp, men det gick ju bra ändå. Blev bil till skolan pga. regn och sedan lite chill innan det var dags att äta lunch med ettorna, det var trevligt och spännande! Minns min första dag tydligt och kommer ihåg känslan väl, pirrigt! Efter lunchen hämtade min snälla pappa upp mig så att jag fick underlakan m.m. och så hjälpte han mig lite med routern men det gick inte så bra då lösenordet är på min dator som är hos doktorn...så får köra med sladd ett tag till men det funkar det med :) Sedan var det tbx till skolan för chill och sedan lekar med de ettor som ville vara med, vilket var drygt 20 stycken! Vi lekte namnlekar m.m. och det var skojj! Sedan fixade vi lite inför nollningen och mötte sedan upp en klasskompis som anlände idag. Sedan blev det lite handling och sedan mat och chill på studentlängan. Väl hemma har jag blandat att packa upp och så med att relaxa lite =) Imorgon ringer klockan tjugo över sju och det kommer inte vara kul alls, men jag kan inte somna... För mycket känslor och tankar I think. Jag är inte så bra på det här med större förändringar, behöver lite tid för att acklimatisera mig ordentligt. Jag vet ju att jag trivs i Varberg och hade mycket separationsångest när jag flyttade härifrån i våras men jag behöver lite tid för att känna mig hemma igen. Blir lätt mycket tankar som dyker upp när man förändrar sitt liv och speciellt när man kastas rakt in i det nya. Börjar fundera på stora frågor och så men det går ju snart över. En dag i taget =) Imorgon skall jag sälja nollningsbiljetter på förmiddagen sedan blir det nollningsfix + nollningsmöte och sedan shopping i Ullared. Lär ju vara helt slut när det är dax för shoppingen men det skall nog gå bra. Förhoppninsgvis somnar jag gott imån...på torsdag blir det dock något längre sovmorgon än imorgon, då börjar jag skolan 10 om jag minns rätt. Sen är det skola på fredag och sedan hemfärd över helgen, tillbaks till Varberg på söndag. Nu skall jag göra ett nytt försök på att sova! Kram!

Inga kommentarer: