måndag, februari 14, 2011

I might be bad but I'm perfectly good at it

Hej! Hoppas att ni har haft en bra helg! Lördagen spenderade jag med att slappa lite och sedan testa Dans Fuego vilket var superskojj! Det är typ friskis varianten av Zumba. Jag har ju gått på vanliga danspass ganska länge och detta var ju liknande fast med bara latinomusik. Kommer nog gå på detta passet en del framöver eftersom lördagar troligen kommer vara en bra träningsdag för mig. Efter mycket om och men så blev det en tripp till Tjörn för mig och Ellie. Linns snälle bror hämtade oss i Stenungssund och sedan åkte vu på fest ute i skogen. Det var en trevlig kväll med skratt, prat, kramar, musik och dryck. Hemma hos Linn var vi vid tretiden. Söndagen började tidigt eftersom Linn skulle jobba. Så jag och Ellie åkte hem, jag slappade mest först, sov lite och så. Men har faktiskt fått en hel del gjort efter det ändå, pluggat en del samt fixat lite med annat. Imån behöver jag bl.a. tvätta....Nattinatt!




Inga kommentarer: