onsdag, februari 23, 2011

Ge mig vår!

Jag längtar så efter våren! Drömmer till och med mardrömmar om att det är snö i juli och liknande! Tydligt tecken på att vintern har varit för lång. Jag hoppas på en supertidig vår, jag minns en vår...tror det var 06 som man kunde gå i linne i slutet av Mars....det var väl bara så nån vecka men ändå :) Jag tycker att en kall vinter borde innebära en tidig och varm vår! :) Jag lääängtar till plugg på stranden, grillning, sandaler och jeansjacka, sköna klänningar, solbrillor varje dag....allt som hör våren till! Tills våren dyker upp får jag väl nöja mig med att spana in modet! Fast jag gick faktiskt till tvättstugan i tjockiströja och mössa men ingen jacka förut och det är ändå en liten bit och jag varken huttrade eller ville springa så liiite vårtecken är det allt!


På Bästkusten regnar det även på våren... 
Snacka om söta! Från H&M.

 Kan tänka mig att denna är riktigt skön, också från H&M.
Finfina från Scorette.

Snyggt&Praktiskt från Skopunkten!

Om jag kan gå i dessa så gillar jag, tänk vad lång jag skulle bli, och ganska bekvämt med så mycket platå gissar jag! Från Scorett.

Superfina från Scorett.

Så läckra, man vill ju nästan att det ska regna om man har dessa! Från Scorett.

Enkla och fina från Scorett.

Färgglada och fina från Scorett.

Så söta från Scorett!

 

Finfina från Scorett.

Fin från H&M!

Coola från Bianco.

Snygga och förmodligen sköna från Eurosko!

Finfina leomönstrade tygskor från H&M!

Snygga sandaletter från Eurosko!

Fina&Söta!

Kan verkligen se mig själv i denna från H&M!

Sparks måste lista i vår;
  • Långklänningar
  • Mönstrade tygskor
  • Blommiga kilklackar
  • Kilklackar i korkliknande material
  • Kavaj
  • Stora solbrillor
  • Söta gummistövlar!

Inga kommentarer: