lördag, februari 12, 2011

Hemma i götet

Hej! Igår blev det shopping till lägenheten, fick tag i lite förvaringskorgar, lakan och sängkläder, träningshjul, tändstickor, doftljus, lite porslin, tvättkorg/påse, filt, extra bestick, skålar, glödlampa, pall m.m. Tyvärr hade dom slut på de kuddarna jag gillar på IKEA och även slut på äggkoppar tydligen men det får jag fixa vid ett annat tillfälle. Det blev även lunch på en mexikansk restaurang i Varberg, gott :) När vi väl kom hem till götet så var jag jättetrött och somnade framför tvn haha.

Idag blir det dans fuego på friskis, det är typ som zumba :) Sedan blir det förmodligen partaj om jag får skjuts den sista biten vilket jag fortfarande väntar på svar om. Ska även försöka hinna med lite plugg.

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

niffin sa...

Är jag helt out of the loop om jag frågar vad " träningshjul" är? :P

niffin sa...

Aaaah, nu är jag med igen! ;)