onsdag, augusti 12, 2009

Trötter

Hejsan! Kulturkalaset var trevligt, kollade på Veronica Maggio, mkt folk men såg lite av henne i alla fall :) Vi var dock lite sena för Ellie&Sarah missade bussen :P Sen gick vi runt och spanade lite, kollade på dans battle och på någon cirkusartist, men där såg jag inte mycket jag e ju kort haha. Sen blev det fika, en tjejfika :) Sen åkte jag hem, trött och ont i foten. Känns som det är i en led i foten, kanske är den trött efter allt turistandet, hoppade även en del framför en "hoppa skylt", kanske hände nått med den då. Har efter lite krångel fått över alla bilderna nu. Men det ska rensas, sorteras, redigeras osv. och nu de kommande dagarna ska jag fokusera på plugg, och sen blire fest både fredag&lördag. Men reseinlägg och bilder kommer när det kommer helt enkelt :) Nu ska jag äta mackor och sen blire nog sova. Kram!

2 kommentarer:

niffin sa...

Den som väntar på nåt gott.., vettu. ;)
Krya på foten nu!

Maria sa...

Åh Veronica vill jag också se live =)