söndag, augusti 23, 2009

Tjörn

Hejhej! I helgen var jag och hälsade på en vän som bor på Tjörn. Det var helt ok väder, inte strålande sol men en rätt skön temperatur. Jag kom upp på lördagen så då satt vi och tjöta en stund och sedan blev det mat. Sen gick ut på promenad med vovven samt köpte glass och hyrde film. Lite senare gjorde vi banan i ugn med mintchoklad i, mums! Och kollade filmen Marley&Jag med massa godis och ha det bra. Filmen var rolig men några tårar rullade på mina kinder i slutet av filmen. Vi kollade även på Scary Movie och American history X, så det blev rätt sent. På söndagen började jag dagen med pizza haha, jag + min vän + hennes bror + hans kompis drog till en pizzeria, de va väldigt gott och trevligt. Sedan blev det promenix med vovven ner till hamnen och lite fotande och lek med vovven. På vägen hem hade jag lite otur, det var hur mkt kö som helst, bussen vart typ en timme försenad när vi äntligen kom till gbg. Dessutom frös jag på den kalla bussen, brrr. Men hade iaf. pocketbok och mp3, tur det! Väl hemma blev det te och mackor. Sen har ja redigerat bilder och kollat runt lite typ. Snart ska jag nog krypa ner i sängen, e rätt trött. Imånn ska jag till läkaren och sedan åka med familjen till farfars gamla lägenhet och göra lista med grejjer vi vill ha.

Ha det gött! Kram!

Inga kommentarer: