torsdag, augusti 13, 2009

Standup och rock :)

Hejsan! Igår blev det plugg hemma på dagen, skönt att ha skickat in ett av arbetena som ska in i alla fall. Städade även lite smått, typ packade upp lite och tvättade. På kvällen åkte jag in till stan och trängde mig fram i folkmassan vid götaplatsen för att hitta Johanna, Matilda m.fl. det gick ganska smidigt faktiskt. Det var ett band som spelade rocklåtar med cello och trummor som uppträdde, minns inte vad dom hette men dom var finska tror jag, dom var rätt bra i alla fall.

Sen blev det standup. Dom hade standupen i ett tält som självklart var fullt när vi kom men vi gick runt tältet för att se om man kunde höra genom väggarna och då såg vi att dom började ta ner väggarna. Fattar inte hur dom tänkte när dom bestämde sig för att ha en massa bra komiker i ett litet tält med väggar? Fattade dom inte att dom skulle få ta ner väggarna, det var ju jätte mkt folk där! Bra i alla fall att dom gjorde det, jag såg lite grann och hörde bra vilket självklart e det viktigaste. Efter ett tag drog Johanna, John och Jonas till en konsert men jag och Matilda stannade. Snart gick lite folk så då fick vi stå framme vid staketet så då såg vi toppenbra! :) Sedan kom Björn i slutet hehe, han va la hemlig gäst typ, Johanna vart inte så glad när hon fick reda på det hehe. Sen åkte vi i alla fall hem, det var en trevlig kväll :)


Idag har jag vaknat, kollat lite på tv, ätit frukost, suttit vid datorn, pluggat och tvätta. Snart blir det pannkakor, nam nam! Sen mer plugg. Hade varit underbart om jag kunde bli helt klart med historian idag och slippa göra den i helgen. Ska nämligen övningsköra till/från Varberg imånn och käka glass! :) Och sen e de partey både fredag och lördag kväll! Nice!


Ha det gött!

Inga kommentarer: