lördag, juli 11, 2009

Twilight och buzz

Halloj! Var inte fint väder idag, mest mulet och trist och en del regn. Jag och Johanna drog ner alla persienner och kollade på Twilight. Har väl tyckte att hysterin gjort att jag inte ens orkat se den för man e redan trött på den haha, ne men typ så. Tycker inte heller Robert snubben e det minsta snygg. Men men, tänkte att man får väl ta och se den ändå. Och jag blev positivt överraskad, den var ju väldigt annorlunda både handling och typ ljus osv. men bra. Brukar inte gilla filmer med typ "overkliga" grejjer i men denna va bra trots det då det handlade om så mycket mer. Det var en vacker kärlekshistoria, man blev typ kär i kärleken av att se den haha. Kommer nog inte läsa böckerna men absolut se nästa film. Så den får helt klart godkänt även om det inte kommer bli min nya favortifilm.

Sedan slappade jag och Johanna lite hos henne och hade det kul på msn hihi :) Sedan köpte jag Pizza och vi gick hem till mig. Där blev det mer msn skojj och sedan när Isak&Jonas kom så blev det Buzz! Spelade ett slags frågesportsspel, roligt var det. Typ uppbyggt som ett tv program med olika moment och så. Jag hade mest rätta svar båda omgångarna :) Fast vann bara andra för det fanns andra saker som påverkade vem som vann typ snabbhet, sno poäng av varandra osv. Vi åt även glass, mums! Slappade en del på mitt rum också och kollade lite Kjell haha.

Imånn blir det Ikea på dagen och utgång på kvällen. Ska bli så skojj med utgång, e så laddad! Va så länge sen! Och snart är det dags för Italy wii :)

Nu ska ja väl snart nana, kram!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Trevligt värre var det, som alltid med er underbara vänner i närheten! :D

Maria sa...

ja i italien är det vanligt att dra i ägget direkt så att det vita och gula inte går ihop utan blir två olika eeeh... produkter haha

Maria sa...

min au pair mamma gjorde så och hade någon speciell teknik så att det blev riktigt gott faktiskt =)

Maria sa...

jag vet inte om vi har möjlighet att gå ut två kvällar tyvärr, i dem dagarna måste vi betala hyran för augusti.
men om du vill går vi ut onsdagen den 29e =) så drar vi in till Milano. du får förstås sova hos oss då om du vill