söndag, juli 19, 2009

Tälta i regnet

Hejsan! I torsdags kväll runt midnatt typ bestämdes det att jag och John skulle åka uppåt i bohuslän för att hälsa på våran älskade Johanna som var och campade med husvagn och familj. När vi kom fram var det strålande sol så det blev beachen direkt, mycket skönt var det att ligga där i solen och titta ut på det vackra havet samt lite annat ögongodis... :) Senare blev det pizza på puben, massa kortspel, xider och glass på puben, trevlig kvällspromenad och allmänt mys :) Jag och John sov i pappas gamla tält typ över 30år gammalt haha. Jaja, det var kanske inte helt regntätt eller så var vi kassa på att sätta upp det. I alla fall regnade det mycket under natten och på morgonen var en del av mina kläder blöta. Inte så kul och väldigt kallt att ta ner tältet i regnet iklädd shorts...brr! Sedan var det dags att åka hem. Bussen var sen och sen blev det lite drama på bussen då en dam skulle med en buss till Örebro. Men vi kom hem tillslut i alla fall :) Då var det torra kläder och te som gällde för mig hehe. På kvällen blev det bio med Matildis och Älgen. Såg Bruno, den var rolig men lite väl grova sexscener för min smak. Var i alla fall en mycket bra aktivitet när man var så trött som jag var haha. Somnade dock konstigt nog inte speciellt tidigt i natt, kvällspigg som man är. Kom dock upp hyfsat tidigt imorse i alla fall. Tänkte använda dagen till lite "måsten", typ tvätta, flytta över bilder till externa hårddisken, rensa lite bland bilder (har redan börjat, typ tagit bort dubletter, döpt mappar osv.), fixa lite med badrummet eller ramarna som ska vara i badrummet, lägga in grejjer i den nya byrån och sortera i garderoben etc.
Ha en skön dag här kommer lite bilder från tältandet!










2 kommentarer:

xhist sa...

hehe, googlade på tälta i regn och hamnade här :p

Sparkling sa...

haha ojdå så kan det gå :P