onsdag, juli 22, 2009

Sky is the limit

Halloj! Onsdagkväll nu, känns som tiden flyger iväg! Snart är mitt sista sommarlov slut, känns väldigt skumt. Det har bara flugit iväg! Känns som det är så mycket mer jag skulle vilja hinna mer. Dock kommer vi hem tidigare från Italien än vad jag trodde så får ändå 2 veckor drygt hemma innanskolan börjar tror jag. Usch vill inte tänka på skolvardagen, fyfan. Tur att jag ska läsa mycket Individuella val i år i alla fall, hoppas jag får dom jag vill ha. Hösten blir nog ganska bra i övrigt, ska ju till Kreta! Och sen förmodligen till Leeds och hälsa på min bror som ska plugga där i höst. Menmen man ska leva i nuet!

Måndag och tisdag har jag framför allt ägnat åt att rensa garderoben vilket verkligen går framåt, har också tvättat en himla massa samt städat lite. Började packa idag, skönt att börja i tid :)
Idag har jag även varit på stan och reafyndat lite, blev ett par ecco skor, ett vitt brett skärp, en lila/beige sjal, strumpor, en liten plastbehållare som man typ kan ha tvål och sånt i när man reser, bomullsrondeller och en partyväska! Har även varit på massage och ansiktsbehandling. Tydligen borde jag gå på massage igen snart för hon hann inte få bort alla spänningar och sånt. Inte konstigt att jag har ont i ryggen..... Sedan blev det ansiktsbehandling, första gången hos den hudterapeuten hon var himla gullig. Dock var jag mer svårklämd än vanligt *suck*, jag bytte i alla fall rengöring till "mjölk" istället för "gel" hon tror att gelen torkar ut min hud för mycket. Om inte det hjälper så kanska jag testar ett annat märke just för att min hud är så sjukt torr. Det är väl det jag hunnit med idag typ, är rätt trött nu. Ska nog se Kingdom of Heaven, behöver nämligen se den för en skoluppgift och kan vara skönt att ha det gjort. Väntar dock på att älskade Jojjo ska logga in, saknar henne! Hon kom hem från campingen idag men har jobbat under dagen och slutade nyss.

Imånn blir det väl att fortsätta packa och sen har jag faktiskt en dejt på kvällen! :)

Kram!

Inga kommentarer: