tisdag, april 10, 2007

Nytt forsok

Okej nu for vi se om jag kan lyckas orka skriva allt igen och sen posta det utan att klanta mig.
Jag har hemma i Jackson nu igen, skont o va tbx till sitt eget rum och badrum och slippa leva ur en resvaska, men saknar redan Charleston och Anna med familj. Vi okte hem igor och allt gick bra, det ar en long resa men med musik, godis, trevlig utsikt och nogra stopp e de helt okej, e ratt bra po att fodriva tiden med att sitta och tanka so det passar mig att oka mkt bil. Vi stannade for lunch i Atlanta, Hard Rock soklart! Jag tog en kyckling och bacon macka, ville inte ta hamburgare for det tog jag i Myrtle Beach och var inte sugen po sallad, so det fick bli kyckling again har dock inte atit nogon idag so vi for se om trenden bryts haha.
Aven denna gongen spelades YMCA och servitriserna dansade. Jag kopte ingen pin aven om dem hade den dar hjart pinen fast det stod Atlanta po men kandes onodigt att ha tvo sona, sog dock en snygg t-shirt men den var inte vard 25 dollar!!!!!! Nar vi var i Alabama skulle vi tanka o Ash skulle po toa och nar Pat typ var po vag o borja tanka kmr Ash springande o sager att deras badrum e stangt so vi ska tanka non annanstans, do oker vi till en annan mack o dar e de samma problem, haha. So do oker vi till en 3e och dar funkar toan men nott problem med pumpen lr betalningssystemet lr va de var, so vi fick oka till ett 4e stalle! Hahaha, shit va vi skrattade nar vi skulle beratta allt det for Ed nar vi kom hem. Vi handlade aven po hemvagen, fick lara mej att Ash inte tar i bananer haha! Mysko. Sen nar vi kom hem kakade vi pizza, yummie! Alskar amerikansk pizza, so tjock och god. Vi sog aven en del av Drop Dead Gorgeous, hade sett den forut men den var po tv nar vi kom hem, non hade dock stallt in tvn for att spela in 24 klockan 8 so Ash rusade upp och hamtade filmen for hon hade den po dvd och so sog vi klart den hehe.
Jag gick och la mej hyfsat tidigt typ 10 lr nott aven om jag inte somnade med en gong. Luke e hos Mimi eftersom vi lamnade honom dar nar vi okte till Charleston, saknar honom lite men det ar skont att sova med dorren oppen (han hoppar upp i min sang) for do kanns inte overvoningen so odslig, eftersom dorren e so nara trappen o de lixom e "oppet" nerot oso.
I alla fall e ja po kontoret nu, har laddat in bilderna i USB stickan so ja kan tomma mina i princip fulla minneskort. Patricia hamtade upp mig vid 1 eller nogot for hon skulle ando kolla posten och go te banken, so jag hade en lugn morgon. Po torsdag ska jag till skolan po eftermiddagen, Pat kor dit mej o min franska larare kor hem mig. Ska bli kul o traffa franska lararen och den kinesiska utbytesstudenten. Tiden gor fort har, tycker den for sakta ner lite haha.
Det ska i alla fall bli varmare i helgen, skont!
Nu vet ja inte vad ja ska beratta mer haha. Jo nar ja var i Charleston kande ja igen en tjej po gatan, fron min skola, det kandes coolt o kunna kanna igen non nar man e i ett frammande land po besok i en annan stad haha.

Kram po er och ta hand om er!

2 kommentarer:

niffin sa...

Det sista du berättade var... eyepopping!! :P
(Ska hålla koll på Resdagboken
fr o m nu. ;)
Kram!

Sparkling sa...

hehe, nu finns de bilder dar!