fredag, april 06, 2007

Alligatorer

Hallu! Idag var vi po ett plantage, jattefint o gammalt. Det fanns bode ett fint gammalt hus och gamla hus dar slavar bodde. Men framfor allt massa vackra blommor o svamp marker.
Vi gjorde 3 olika "turer", en i det gammla huset, en dar man okte typ vagnar runt och bl.a. var jattenara alligatorerna, so coolt men lite laskigt! Jag har aldrig sett vilda alligatorer so det var valdigt kul. Sen okte vi aven en bottur och aven do sog vi alligatorer :) Sen gick vi runt och tittade po alla fina blommor osv. Och jag och ash gick in i en labyrint haha, den var inte speciellt svor dock. Och innan det so var vi och tog kort po richard i ett mall, asso typ riktig fotograf oso, jag och ash gick runt och fonstershoppade eftersom affarerna inte hade oppnat an. Sen okte vi till chick fil -a och kopte en grillad kyckling macka och waffle fries te mejj eftersom de andra hade gjort mackor men det fanns inga polagg jag gillade hemma, mysko amerikanare. Efter plantage grejjen so okte jag och ash till ett outlet stalle medans de andra okte och kopte vin. Outletet va so sott, som dockhus, so fint desginat! Vi ska kanske dit igen, ska forsoka ta bilder do. Jag kopte jeans, balte, linne, longarmad tunntroja och en kofta och det vart typ under 500kr alltihopa! Jag alskar USA, de e so billigt!! Ashley hittade ockso lite billiga saker, bla en tjocktroja for typ 30kr lr nott haha.
Till middag vart det tacos och sen ot jag och jordan cookiedew icecream, heaven! So delicious.
Sedan fick alla easter baskets med poskgodis, jag fick aven en vaska som va med typ charleston lr om de va south carolina marken po. Nu ser vi po harry potter, oh well jag och ash anyway.
Och jag ska vall overgo till det nu. Tyvarr tog jag inte med mig kamerasladden hit vad jag kan minnas, so ni for vanta nogra dar po bilder. Kram po er!!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Vad läskigt och spännande med alligatorerna! Kul att du passar på att fynda. Ska bli kul att se bilderna sedan :)
Ha det toppenbra!

Sparkling sa...

Hihi aa :) Japp man moste verkligen passa po! detsamma :)