onsdag, december 19, 2012

Det lackar mot jul...

Hej!
Jag hoppas att allt är bra med er. Själv har jag idag avklarat de sista julklappsinköpen, eller ja...kanske! Har beställt en grejj från nätet också som jag inte vet hur det blir med så kanske behöver köpa en grejj till. Men allt annat är fixat, var inne i stan med pappa idag. Köpte även träningsskor till mig, barfota skor :) Såna där man stoppar in varje tå i en grej, som en handske. Köpte tå-strumpor också till. Sedan kollade vi julspelet på Götaplatsen, det var bra, mer humor och prat än tidigare är. Det visades också på tre fasade istället för en vilket gjorde det lite roligare och annorlunda! :)
Sedan har jag lagat en förträfflig broccolisoppa och klätt granen. Imorgon blir det jobb, extra långt pass pga. sjuka kollegor, även på fredag blir det ett extra långt pass. Sedan blir det julmys för full rulle för nu är det snart jul! Sedan måste jag börja fundera på packning, skall till Fuerteventura den 1 januari! Men först jul! :)
Förra veckan så var jag på Luciakonsert på Lucia kvällen, det var vackert även om jag inte såg så mycket men jag hörde ju. Sedan var det Varberg i helgen med myskväll på fredagen och sedan julmys på lördagen med bastu, julklappsspel, glögg och fika. Mycket trevligt var det och vi var uppe till efter 2 tjötandes...:) På söndagen åkte jag till min bror vars dotter fyller år på söndag. Hon var väldigt glad över presenterna, men gladast var hon nog över ballongerna som hon lekte med. Hon är en riktig söting alltså! :)
Denna veckan har mest bestått av jobb, med undantag för idag då. Skall vara ledig två veckor över jul&nyår så pengarna behövs. Har pluggat en del också, lite stressigt på den fronten men det löser sig. Har i alla fall kommit in på kurser till våren så då blir det plugg på 100%, så det blir fullt upp!
Har tyvärr inga bilder att bjuda på, men önskar er en fortsatt trevlig vecka!

1 kommentar:

Maria sa...

så skönt att vara klar med klapparna i god tid :)

sv; ja tycker också att det är kul med listor :)