fredag, januari 06, 2012

Mitt i natten igen

Nu sitter jag här och nattugglar igen...det är väl det jag är bäst på :) Sov länge idag, men men...skall ändå ha fest på lördag så lika bra att jag klarar av att vara uppe sent! ;) Har ändå fått en del gjort idag.- Valt och skrivit ut artiklar till ett skolarbete
- Tvättat + sorterat tvätt + handtvättat
- Varit uppe på vinden och rotat efter lite grejjer (som skattjakt däruppe haha)
- Städat/röjt lite
- Fixat lite inför festen, med dekorationer och så
- Lagat mat, en rätt jag inte gjort förut, supergott men skall förenkla receptet lite tills nästa gång.
- Överfört en massa kontakter och så mellan telefonerna och grejjat med det! Tog sin lilla tid, är inte klar än heller.

Har inte så mycket mer att säga, ville mest skriva av mig lite :) Nattinatti på er!

Inga kommentarer: