torsdag, januari 05, 2012

Mitt 2012 i bilder

   Januari
Det nya året firades in hos Isak med Jacuzzi och party. Sedan var det tenta i skolan och annat innan det var dags för mig och Linn att dra till Egypten! Vi hade en underbar vecka med sol och värme, god mat och lata dagar + lite äventyr och shopping.






Februari
Denna månaden bjöd bl.a. på fest på Tjörn. Jag flyttade även in min lägenhet och premiärbesökte Cheers&Beers musikquiz.



Mars
Denna månaden bjöd på en galen fest hemma hos mig när pappa var i fjällen. Jonna fyllde år och det firades med tacos på längan. I månadsskiftet började vi även med Halv åtta hos mig och det blev även en helskojj kickoff inför Coastal Culture.



April
I april kom våren och den bjöd bl.a på besök från Johanna. Vi var även ute ett stort gäng på Hard Rock Café för middag och dans. Vi fortsatte med Halv åtta hos mig. Vi njöt även av solen med filtar på våra uteplatser. Och så firade vi lite påsk. Valborg firades i slottis samt med cortegén.






Maj
En riktigt händelsrik månad. Erika fyllde 20 vilkert firades 2 gånger. Coastal Culture gick av stapeln, en riktigt fullspäckad helg blev det. En klasskompis gifte sig och innan det käkade vi brunch i solen på min uteplats. Vi hade även en riktigt utspårad fest.Vi fortsatte med Halv åtta hos mig och hade final där jag kom tvåa.








Juni
Juni bjöd på en hel del jobb på World Transplant Games och även ett besök från Jonna. Jag visade Jonna stan med paddan och pubrunda. Vi åkte även till Aleksandra för att fira midsommar. Sedan var det dags att dra till Peace&Love en härlig och riktigt varm vecka.




Juli
I juli var jag tyvärr sjuk en del, halsont :( Men jobbade även på Gothia Cup och firade Johannas födelsedag på Sticky. Sen blev det Krokstrandsfestivalen där jag jobbade som vakt och hade det trevligt!



Augusti
I augusti jobbade jag på WayOutWest! Johns födelsedag firades med tacos, tårta och spel hemma hos mig. Jag och Linn hade Arabian Night fest vilket var helkul!

September
Jag flyttade tillbaka till Varberg och vi hade nollning för de nya, superskojj! Vi lärde känna nya människor, bl.a. några killar som inte var rädda för det kalla vattnet i poolen och som även gillade att göra egna shots. Johanna, Krale och Tilda kom och hälsade på och vi var bl.a. på fästningen. Det blev även utgång i götet med Michael Jackson tema.




Oktober
Månaden innehöll bl.a. en rolig inflyttningsfest på längan som dock slutade lite kaotiskt. Det blev även lite annat partajande, bl.a. på Halloween. Givetvis blev det även oktoberfest.


November
November bjöd bl.a. på 90-talsfest och thanksgivingfest. Jag var även sjuk i en rejäl influensa, usch och fy!

December
Julmånaden bjöd på massa mys samt fadderfest och en hel trevlig julsittning! Det blev även julbord med tjejerna i Varberg. Sen åkte jag till götet och där blev det bl.a. bio innan det var dags för julfirande. Nyårsafton spenderas hos Jonas.

                                       


GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: