måndag, maj 31, 2010

Studenten närmar sig med stormsteg.....

Hej! :) Idag har jag varit ledig, skönt :) Har fåt en del gjort, har kollat på laptop eftersom jag önskar mej det i studentpresent. Hittade en turkos som va så fiiin men för dyr tyvärr så det får bli nån annan. Har även köpt skor, blev ett par sandaler, ett par sandaler med kilklack och ett par vita tygskor som jag ska ha på studenten! Köpte även alkohol till studenten. Shit det närmar sig verkligen nu! Med stormsteg! Har varit toppen väder i götet idag så tog en glass i solen! Mums!

Under kvällen har jag gjort klart det sista i skolan, så skööönt! Sjukt skönt verkligen! Magisk känsla! Det känns sjukt att studenten så snart är här, vart har de tre senaste åren tagit vägen? Ska nog fira med lite glass att jag inte har några mer skolarbeten på gymnasiet! Niiice!

Imånn ska jag till sjolan och lämna in dator samt fika med religionsklassen. Helt okej dag alltså.

Ha det fint!

Inga kommentarer: