torsdag, maj 20, 2010

Om du vill att jag ska falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt

Vad har hänt sen sist? En hel del plugg, har fortfarande en del kvar. Tar studenten om några veckor, känns helt sjukt och ofattbart...Men försöker njuta och flyta med. Bal på söndag, kul! :)
Igår var jag och pappa på Gekås och spenderade pengar. Köpte bl.a. två handväskor, lite kläder, presenter, pysselgrejjer, saker till min student såsom ballonger och servetter, deo, hudkräm och liknande, ett fint ljusfat m.m. Var även på panduro out och fyndade! En lyckad dag! :)
Idag har det varit jättevarmt i götet, sommar! Solade på en grässlänt vid floden i bara bh i en dryg timme emellan min naprapattid och min ansiktsbehandling. Har börjat besöka en naprapat för att åtgärda min nacke som gör ooont. Har varit där två gånger nu och märker redan skillnad. Så är förhoppningsfull! :) Imorgon har jag bara en lektion, gött! Blir det fint väder imorgon ska jag jobba på brännan! :) Måste plugga lite också. Nu ska ni få se en sneak-peek på vad jag gjorde i helgen!
Ha det fint så hörs vi!

Inga kommentarer: