tisdag, maj 04, 2010

Mitt frusna hjärta ropar

Gokväll! Här i götet öser regnet ner, men det är bra för då blir det fint när allt blommar! Idag har jag haft vårsoaré med min kör, roligt! Men lite sorgligt för jag kommer ju förmodligen inte fortsätta då jag nog kommer flytta för att studera till hösten. Men min körledare har allsång på sommaren så får ju träffa henne igen där :) Idag har jag även klippt mig, bara topparna, men alltid skönt att få bort allt slitet!

Imorgon är det talhållning i engelskan, nervöst! Sedan är det projektredovisning på torsdag, också nervöst! Har inte så mycket mer att berätta, i helgen ska en kompis som fyllt 20 firas med ett barnkalas! :) Blir nog skojjsigt.

Ha de bra!

1 kommentar:

niffin sa...

Å, du är färdig med projeket! :P
(Du kanske redan har gjort det, men lycka till med talet ändå!)