torsdag, mars 18, 2010

This feeling, I don't wanna fight it

Har varit ganska frånvarande ett tag...förra veckan var sjuk. Hade enormt mycket i skolan vilket gjorde att min kropp inte heller mådde så bra. Denna veckan är i alla fall lugnare så det är skönt. Helgen var trevlig, i fredags var jag ute, en smått galen utgång, för en gångs skull var det inte jag som var skitfull :P Hade i alla mycket rolig! Som vanligt blev det pommes på heden, var dock inte alla sugen upptäckte jag, köpte av ren vana liksom. Dagen efter så sov jag ut och sen slappade jag mest och på kvällen var jag hos Jonas och kollade melodifestival med några vänner, mys. Söndagen ägnades åt plugg och var allmänt trött. Måndag&Tisdag var studiedagar, ägnade dom åt att gå på rättegång (uppgift i rättskunskapen), plugga, slappa... Igår var det skola och kör, och idag är jag också i skolan. Var supertrött imorse, somnade dock om en stund så sedan blev det lite lättare att vakna. Nu är jag dock trööööött, jag funkar inte när jag måste gå upp tidigt. Har inte lektion förrens om 1 timme och 45 minuter så det är lite segt när man inte orkar göra nått vettigt, dessutom har jag typ inget vettigt att göra då jag inte tog med mig så mycket böcker och sånt till skolan. Har haft franska prov idag, tror det gick rätt bra. Hoppas! Sedan har jag haft litterär gestaltning där vi gick igenom våra sonetter, en av mina favoritkurser, får lära sig skriva på skoltid och ägna sig åt ett intresse på skoltid och det är 100 poäng också så det är nice :) Nu får det nog bli lite webtv, orkar inget annat.

Hörs!

2 kommentarer:

Maria sa...

skönt med en lugnare vecka!
det är inte klart än.. kanske med hotellbokningar, eller som receptionist på en mäklarfirma, eller i butik.

niffin sa...

Sonetter!! :P Får man läsa?