tisdag, mars 02, 2010

Sovmorgon är nog bland det bästa i livet

Hej! Idag har jag haft en spännande dag....haha :) De som känner mig vet kanske att jag har klaustrofobi. Idag satte vi oss i ett grupprum i skolan som inte hade något handtag, en stund senare råkade Elvira stänga dörren...panik! Som tur är så har vi glasfönster i grupprummen så vi vinkade till oss en lärare som efter ett tag fick ut oss med ett handtag som han väl snott från en annan dörr eller något haha. Han tejpade sedan för den där grejjen som åker ut när man stänger dörren, smart! Förmiddagen var i alla fall ganska trevlig då Elvira bjöd på mumsiga cupcakes! Det borde hon göra oftare! ;) Senare åkte jag till kuratorn och efter det bibblan, hade dock glömt mitt lånekort så lämnade bara tillbaka en bok. På eftermiddagen fick jag faktiskt en del gjort, tvättade några maskiner, handtvättade en del, sorterade strumpor...
Sedan blev det danspass med Johanna, alltid lika kul!

Imånn är det skola, bara 2 lektioner, skönt. Sedan ska jag och mamma gå och bli sminkade och fotade, skojj skojj! Funderar på vad jag ska ha på mig, man ska ha ombyten med sig. Tror det blir jeans och svart kavaj som en outfit, sen får jag sa vad jag kan rota fram :P

Nattinatt!

Inga kommentarer: