söndag, mars 07, 2010

Rude boy

Hej! Nu ligger jag och Gigs och segar i soffan, jag äter kakor och hon chips :) Kom hem typ halv sju imorse så är rätt sega, ikväll blir det lugnt, hyra någon film och så :) Har i alla fall haft en trevlig helg i Stockholm. Tåget var i tid i fredags, var rätt trött så blev en slapp dag. Vi satt och snackade och catchade up :P
På kvällen gjorde vi smoothie som blev lite halv fail och sedan kollade vi nån skum film, sen somnade jag jäkligt gott :) På lördagen åkte vi in till Gamla stan och gick runt och myste där och gick ner till vattnet och knäppte lite fina bilder. Sedan hittade vi ett mysigt fik som var typ i ett valv, där blev det bakadpotatis för min del och kycklingsallad för gigs del, sedan delade vi på en kladdig kladdkaka :) Sedan blev det hem och fixa i ordning oss, lyssna på partymusik och dricka xider och vodka :) Gigs gjorde fransk manikyr på mina naglar, blev jättefint! Sedan drog vi till ett ställe som heter Magenta, där dansade vi loss och hade det trevligt. Efter det drog vi till White Room, där fick vi köa lite men väl inne var det skojj. Kul med lite variation jämfört med gbgs nattliv. Idag har vi bara sovit och slappat. Hoppas ni haft en bra helg, bjuder på några bilder :)


2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Skitsnygga naglar!

Anonym sa...

tack :) /sparks