torsdag, april 16, 2009

Jonas Land

På tisdagen på påsklovet åkte jag, Johanna, Matilda, Karlsson, Sandra, Gisela, Jonas, Isak, Gabbe, John, Christoffer och Mattias till Jonas landställe för att stanna där till Torsdag. Det blev ett par galna, minnesvärda dagar på Orust.

Några saker som hände under dessa dagar;
  • Minst 3 personer spydde.
  • Minst 3 personer grät.
  • De flesta blev väldigt fulla åtminstone någon av kvällarna.
  • Ölspelet spelades.
  • En hel del mat konsumerades.
  • Många badade i havet.
  • Några paddlade.
  • Mattias fick bli påskkärring.
  • Nästan alla gillade någon av det motsatta könet men ingen gillade någon tillbaka.
  • Det regnade.
  • Johanna kastade en sten på mig (dock inte med flit).
  • Mattias sprang till Ica och tillbaka.
  • Jag brände mina veg.biffar.
  • Gisela tyckte att yoghurten smakade öl.
  • En del kort spelades.
  • 3 påsar gifflar åts upp.
  • Vi hade torr, kall spagetti som fyllemat.
  • Det blandades en hel del drinkar.
  • En del drack något hembränt som "hette" Bäsk.
  • Jag tappade min mobil i golvet men sket totalt i det.
  • Vi lyssnade på en hel del musik.
  • Tjejrummet blev väldigt stökigt.
  • Den dubbla luftmadrassen flyttades runt en hel del.
  • Två personer delade säng båda nätterna trots att den ena inte är singel ;)
  • Isak fick födelsedagspresenter.




































4 kommentarer:

Johanna sa...

Mysigt värre! Vill så göra om det :) Jag stod för en del av grejerna i punktlistan märkte jag ^^

niffin sa...

Vi hade torr, kall spagetti som fyllemat.*lol* (Kokt eller okokt? ;)

Maria sa...

åh ölspelet :D

hihi tycker du? vad roligt!

Maria sa...

hihi klart att han kan =)
men de tre första månaderna är jag hemma och han jobbar, så då tycker jag att jag kan ta hand om hushållssysslorna. men sen när jag börjar skolan delar vi upp det