tisdag, april 07, 2009

41 frågor om en av mina bästa vänner

1. Vad heter hon? Elin Johanna Elovsson (tror jag).
2. Hur gammal är hon? 18.
3. När träffades ni sist? I lördags.
4. Vad har hon för hårfärg? Blondie
5. Brukar hon färga håret? Jag tror att hon bleker det.
6. Vilka färger har hon haft? Mest blont tror jag, men mörkt underhår en gång!
7. Vad har hon för parfym? Svagt minne av att hon har en J.lo parfym men jag kanske är helt ute och cyklar.
8. Är hon galen? Nejdå.
9. Vad är erat bästa minne? Jag kan inte välja!
10. Har ni många minnen ihop? Massa!
11. Vart bor hon? Typ 1-2km från mig.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Köpenhamn forever <3
13. Är du avundsjuk på henne? Det har jag säkert varit nån gång.
14. Vad heter hennes syskon? Andrea och Sebastian.
15. När träffades ni första gången? När jag började dagis antagligen.
16. Hur träffades ni? Dagis.
17. Vad går hon i för sporter? Hon tränar på friskis.
18. Vad gör hon på helgerna? Leker med mig&folket och jobbar på donken.
19. Vad gör hon efter skolan? Jag vet inte riktigt, äter, data,tv antar jag.
21. Har ni pussats? Jupp!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Det har väl hänt.
23. Har hon fräknar? Inte vad jag sett.
24. Har ni kollat på film någon gång? Jadå!
25. Har ni bråkat någon gång? Japp.
26. Har ni sovit i samma säng? Tror inte det.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Säkert.
28. Har du sett hon gråta? Japp.
29. Vad gjorde du då? Kommer inte ihåg.
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Tror inte det.
31. Har hon sett dig gråta? Japp.
32. Vad ska ni göra i sommar? Kanske åka utomlands!
33. Har hon svikit dig någon gång? Inte vad jag minns.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha självklart.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Usch,det vill jag inte ens tänka på, en bit av mitt hjärta skulle försvinna.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hoppas jag verkligen!
37. Älskar du henne? Ja som fan!
38. Vad är det bästa med henne? Massa! Hon är snäll,rolig,lätt att umgås med, känns som hon aldrig dömer mig m.m.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Definitivt!
41. Hur ser hennes klädstil ut? Ofta ganska mörka färger, mycket leggings.

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Vad fint att svara på frågor om en vän. Det var kul att läsa :)

Anonym sa...

indor humanity leurope honolulu ongoing greenleaf bengali choices notgrudge hosting emphatically
masimundus semikonecolori