torsdag, april 09, 2009

Det snurrar i min skalle

Virrvarr av tankar för tillfället, tror inte att detta inlägget kommer vara lätt att förstå nånting av. Egentligen borde jag gå och lägga mig men jag drar mig för den stunden. När jag mår bra älskar jag den stunden, man kan ligga och filosifera och ta det lugnt. När jag mår dåligt hatar jag, då finns det inget som kan skingra tankarna. Just nu skulle jag kunna tänka mig att dygna bara för att slippa gå och lägga mig. Jag brukar normalt hantera mina tankar och känslor,men just nu är det så mycket tankar och känslor att jag inte klarar av att sålla. Dom går emot varandra och vad jag känner har jag ingen aning om, inte vad jag vill heller. Vore trevligt om man kunde slippa känna för en liten stund. Eller bara spy ut alla känslor och tankar som man villbli av med, fan vad praktiskt!

Over and out

Inga kommentarer: