torsdag, april 10, 2008

Suck

Det är så dumt för våra franska WS ligger på torsdagar och fredagar och lektionerna ligger på fredagar. Detta innebär att om man missar en lektion får man reda på läxan på torsdagen, alltså får man en halvdag typ att lära sig den. Och eftersom vi bara har en franska lektion per vecka så har vi mycket läxor. Jag har väl lyckats banka in några glosor i huvudet, lära mig lite om genitiv och göra några uppgifter. Nu ska jag gå och nana och innan det försöka göra klart lite övningar och läsa igenom två texter. Sen blir det att gå upp och plugga glosor imånn, och jag är ingen morgonpigg person. Usch, usch, usch. Sen under helgen är det plugg,plugg,plugg. Har två deadlines på söndag, rätt stora arbeten. Och imånn måste jag bli klar med lite engelska läxa också. PUUUH! Längtar som sjutton till nästa vecka, även om nationella börjar nu så kanske det kan bli lite lugnare, speciellt med tanke på att religion och historia kurserna. Så då blir det hål på måndagar och onsdagar. Idag har jag i alla fall varit och gymmat :) Lär ha en hel del träningsvärk imånn, om jag orkar ska jag gå och köra lite cross trainer men kroppen behöver kanske vila.

Ne, sängen var det! Kram på er½

2 kommentarer:

niffin sa...

Jösses, vilket tufft program! =O
Hoppas du kan koppla av någon kväll i helgen.
(Vad läser ni i historia & religion?)

niffin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.