tisdag, april 15, 2008

Lite kort om....

...mitt påsklov! Hann ju inte skriva om det innan jag åkte till Frankrike.
Lovet började bra, vi fick vara lediga på torsdagen så lovet blev ju lite längre =)
Under lovet så blev det en hel del pluggande och lite städande. Jag var också på allum och shoppade och fikade med E, köpte två par byxor, en kofta och en sjal. Vaccinerade mig även mot livmoderhalscancer och på fredagen så träffade jag mamma och vi shoppade och fikade. Mamma köpte en klänning och en kofta till mig och sen köpte jag skidstrumpor och kanske nått mer.
I övrigt så tränade jag, slappade och firade lite påsk. Och packade såklart!
Tog mig även till kören i typ snökaos!

Kommer bildspel senare =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej.. Då vet jag det =D Nu har du svarat på två av mina frågor. Du är den enda som bryr sig. Hehe. :P Tack =D

Sparkling sa...

nemas problemas =)