söndag, november 18, 2012

Höst

Hej!
Nu har det gått några veckor sedan sist. Vad har jag gjort sen sist undrar ni kanske?
Jo, jag har t.ex. varit på Gekås/Ullared och bränt pengar ;) Jag har även varit på Halloweenfest i en sailor-girl outfit. Jag och pappa har varit på SPA i Falkenberg, riktigt härligt. SPA-upplevelse med bl.a. fotbad, bastu, varma pooler, lerinpackning....Tre-rätters middag, hotell övernattning och givetvis frukostbuffé! Vardagslyx :)
Jag har även börjat lyssna på julmusik och äta vörtbröd, samt haft glöggpremiär! Jag älskar julen! Har en del juligt inplanerat i december troligen, skojjskojj.
Idag har jag varit ute på långpromenad, skönt att få frisk luft och dagsljus även om det inte direkt var soligt. Jobbar tisdag,onsdag,torsdag denna vecka och då blir det inte så mycket dagsljus då det är mörkt när jag åker hem ifrån jobbet.
 
Tänkte bjuda på lite soliga, härliga höstbilder från en promenad i början av Oktober. Sverige kan onekligen vara riktigt vackert ibland!
 










 
Avslutar med bilder på mumsiga tårtor från min farfars födelsedagsfirande :)


 
 

Inga kommentarer: