måndag, oktober 22, 2012

Fotoalbum och annat babbel

Hej!
Hoppas ni haft en bra helg. Jag har ägnat mycket tid åt att slutföra ett projekt som jag sysslat med den senaste veckan drygt. Nämligen fotoalbum med Eurotrip bilderna! Det är nästan klart nu, lite små detaljer kvar bara. Framkallade alla bilderna med vit ram, blev snyggt! Har även skrivit ut inläggen från Eurotrip bloggen och satt in i albumet. Jag har nog aldrig gjort ett fotoalbum så tätt efter en resa, haha! :)
 




 

 
I övrigt har jag pluggat, lagat mat, städat, tvättat och slappat. Imorgon blir det plugg och eventuellt träning. Denna vecka jobbar jag tisdag&onsdag och skall fokusera mycket på plugget har jag tänkt. Hade lite pluggmål för denna månaden som jag gärna skulle vilja uppnå så mycket som möjligt av. I helgen skall jag vara barnvakt och sen får vi se vad mer jag hittar på! :)
Förresten, fick glada nyheter idag. Vet inte hur officiellt det är än men jag skall iallafall bli faster igen! För tredje gången :) Spännande!
 
I torsdags var jag förresten på Oktoberfest i Varberg. Blev en ganska lugn kväll men var trevligt att återse vänner och även se många nya ansikten. Gick inte direkt all-in på utklädnaden men fejk-hängseln av band, knästrumpor och kjol blev det i alla fall. Var även hos frissan i Varberg och fixade min utväxt samt klippte lugg! Är nöjd men det känns ovant!
 
Nu börjar jag bli trötter. Ha det gött!

3 kommentarer:

Hampus sa...

Wow.. imponerande att du gör det fr hand, själv gör jag mina fotoböcker online hos www.solentro.se, e nog lite för bekväm för det där med att klipp o klistra... hehe

Din bok ser jättefin ut!

ha de/h

Vocalissa sa...

Vilket fint album! Och så roligt att ha kvar sedan. För min del blir det liksom aldrig av att jag framkallar några bilder, dumt nog. Borde bli bättre på det.

niffin sa...

Wow, så snygg fotobok! ♥

(Har det gått bra med luggen?)