lördag, maj 09, 2009

Mattias 19!

Igår var det en liten överraskningsfest för Mattias som nyss fyllt 19! En massa folk väntade i mitt nedsläckta vardagsrum med party poppers. Alla skrek Grattis och sen sjöng vi! =) Han fick även presenter - Lordi affisch, en fisk (rödspätta) och ben&jerry glass. Jag hade gjort tårta och kärleksmums! I tårtan hade vi såna där grejjer som sprutar "eld". Fint :) Dock tog det en stund innan vi fattade hur man gjorde. Kvällen var trevlig. Bl.a. gick Mattias på promenad med fisken :) Vi kollade även på lite av Mysteriet på Greveholm. När det bara var jag, John, Jonas och Jojjo kvar så kollade vi på en dvd från när jag och Jojjo var små och gick på dagis! Så himla roligt att se! Skrattade mycket :) Vi upptäckte även att Jojjo var stor för sin ålder och hade roliga frisyrer hela tiden :) Jag verkade lite trög haha, men eventuellt lite "lill-gammal". Och jag verkade redan vara förtjust i turkost och lila på kläder! :D

Sötaste tjejerna!

Jojjo fick tvätta sig lite i håret efter gräddkrig!

Födelsedagsbarnet tar första biten!




Jag tvingade Matilda&John att sätta sig närmare varandra för bild men Matilda glömde kolla in i kameran ;)







2 kommentarer:

Maria sa...

åh vad roligt ni verkade ha det =)

haha aww vad rar du är!!

Johanna sa...

Haha! Annanasfrisyrer ^^ Det var roligt denna kväll! :)