torsdag, januari 24, 2008

Önsketänkande

Ibland är det så himla tråkigt att människor inte anstränger sig lite för alla andra, jag tror att man får mycket tillbaka om man gör det. Som idag hade vi en inställd lektion och det fick vi reda på igår, sedan hade vi en mycket kort klasssamling på morgonen, och när vi kom till den så sa våran ena mentor att hon bara skulle ta närvaro och sen kunde vi gå eftersom den andra mentorn var sjuk. Alla i min skola har laptops och skolmail, varför inte maila ut detta på morgonen? Eller kvällen innan, eftersom den andra mentorn blev sjuk igår!
Jag åkte alltså till skolan för att vara 5 minuter på en klasssamling! En del har över en timmes restid till skolan! Jag blir så arg!

Imånn har jag ett stort franskaprov, så jag sitter och pluggar för det. Efter provet ska jag åka hem och plugga lite annat och kanske träna. Sen ska jag bara vara ledig och njuta av helgen, ska bli så himla skönt att inte ha så mycket plugg!

Längtar också till lovet och snart är det bara 2 veckor kvar, det är inte mycket!
På lovet ska jag göra om i badrummet, måla om och sånt. Sen ska jag fixa med de nya garderoberna som jag kommer ha fått då och sen ska jag fixa lite på mitt rum och scraapbooka en hel del =)
Efter lovet är det bara 6 veckor tills nästa lov och direkt efter det lovet åker jag till alperna, wiiii!
Sen efter det så är det ju april och förhoppningsvis är våren på väg då!

Nu ska jag återgå till pluggandet!

2 kommentarer:

niffin sa...

Du är utmanad!! :)

niffin sa...

När ska du fira din födelsedag?