måndag, januari 28, 2008

En skön helg

Hallu :) Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft. I fredags hade jag mitt franskaprov, skönt att det är över, tror det gick rätt bra. Sen ägnade jag eftermiddagen åt att bränna ut grejjer då hårddisken på den stationära datorn var typ full. Sen hade jag en skön kväll med Miami Ink, marängsvisch och baugette.

På lördagen var det upp och duscha och äta frukost och sen åka till IKEA och välja garderober (ska bli så skööntnär jag får dem!). Sedan var det vidare till Tobbe. Typ 5 minuter efter jag kommit dit så kom Thina och Maria! Vi hade väldigt roligt, blev en massa tjöt, en del lek med min kamera och lite letande i tobbes musikmapp :) Sedan var Maria&Thina tvungna att åka hem :( Då spelade jag och Tobbe diverse Wii spel, jag tyckte jag var rätt bra på bowling :)

Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte till burger king och köpte mat till mig och sedan åkte vi till farfar och var där en stund.

På söndagen låg jag lääänge och sedan slappade jag mest, brännde ut lite till, lagade en rejäl laddning lasange, kollade på agenda med pappa, åt lite glass....pluggade pyttelite.

Kör ett bild inlägg med bilder från helgen efter detta inlägget :)

Inga kommentarer: