fredag, november 30, 2007

That's life

Idag åkte jag till skolan för att ha min enda lektion franska, när jag kom dit så fick jag reda på att den var inställd. Fast jag hade ändå behövt åka dit och hämta min väska som jag lämnade där igår. Och det hade nog varit svårt att komma iväg om jag visste att vi inte skulle ha någon franska. Rätt skönt att komma hem två timmar tidigare iaf.
Det blir att göra klart analysen av hälsodagboken, sen blir det nog pannkakor till lunch.
Efter det ska jag försöka jobba så mycket med historia uppsatsen som jag orkar och sen övergår jag till att jobba med uppdraget, läsa, skriva eller samla källor.
Kanske hinner jag med att läsa lite i engelska boken eller beställa hem lite grejjer från panduro.
Ska förhoppningsvis dra till gymmet vid 4-5 tiden. Sen ska jag försöka följa med pappa och handla, behöver b.la. tandborste och hudkräm, och framkalla bilder om vi hinner det också.
Ikväll blir det väl lite fredagsmys.
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: