onsdag, november 21, 2007

Badrumsdrömmar

Jag har en tendens att samla tvätt på hög, och sen måste jag tvätta jättemycket samtidigt.
Idag när jag gjorde detta så skapade jag ett nytt system, en massa påsar med olika märkningar typ "vitt 60" osv. Ska dock införskaffa snyggare påsar i framtiden, plastpåsar med markeringstejp är ju lagom snyggt.....
Har ju tidigare haft planer på att måla om i badrummet och fixa till lite allmänt där och nu blev jag riktigt peppad på det. Ny färg, ny spegel, ny lampa, nya handdukar, nytt duschdraperi, nya smågrejjer och ett tvättpåsar system ska det bli, men det får bli i januari efter USA resan (åker till usa på lucia, kommer hem den 14e januari). Var inne på hallonrött förut, mörklila med guld kunde också va snyggt, men det måste matcha mina ljus/mellan blå badrumsskåp.
Kanske kan jag hitta nån plats för en snygg tavla också......
Jaja, nu får jag ta tag i morgondagens lunchlåda (ska testa med lunchlåda eftersom jag försöker gå ner några kilon men det händer inget och man hör så mycket om att lunchmaten är fet på många restauranger).
Ska också öva lite franska glosor!
Inte allt för långt till helg nu, wiiihoooo!

KRAM!

1 kommentar:

niffin sa...

Ett nytt tvättsystem! I'm truly impressed! :P

(Hallonrött & mörklila låter jättesnyggt.)